Procesul de lucru
Valori
Long story short
Este bine să știi cum vom lucra chiar înainte de a te gândi să ne contactezi.
Iată ce oferim în 3 cuvinte:

01

Empatie

02

Transparență
03

Valoare
01. Cunoaștere
Pentru a putea să te susținem în atingerea obiectivelor tale de business, avem nevoie să îți înțelegem profund afacerea.
Vom discuta în detaliu despre:
- Modelul tău de afacere;
- Nișa de piață în care activezi;
- Profilul clientului;
- Produsele / Serviciile pe care le oferi;
- Concurență;
- Alte topicuri legate de tine și afacerea ta.


02. Analiză și cercetare
Pornind de la informațiile adunate în primul pas ne vom forma și o imagine externă asupra afacerii tale, industriei în care activezi, asupra produselor și serviciilor pe care le oferi.
Principalele activități vor fi:
- Auditul websiteului și a prezenței afacerii tale în online;
- Analiza concurenței;
- Analiza competitivității și dificultății cuvintelor cheie pe care le urmărești;
- Estimarea gradului de dificultate pentru atingerea obiectivelor proiectului;
- Estimarea bugetului necesar pentru terțe achiziții.
03. Strategie și Plan
În această etapă cumulăm toate date colectate și îți propunem o strategie pentru atingerea obiectivelor tale de business pe care le urmărești prin proiectul nostru.
În această etapă:
- Stabilim indicatorii de performanță pe care îi vom analiza;
- Detaliem acțiunile ce vor fi intreprinse;
- Vom stabili care sunt deadline-urile și livrabilele;
- Vom nominaliza responsabilii pentru fiecare actiune;
- Vom stabili modalitățile de comunicare și schimb de informații sau date.


04. Implementare și raportare
În această etapă lucrăm efectiv la atingerea obiectivelor tale de business.
Pe baza strategie și planului agreat derulăm toate activitățile necesare pentru ca afacerea ta să crească.
Lunar sau ori de câte ori este nevoie, te ținem la curent cu ceea ce facem, rezultatele obținute și ce urmează să facem în perioada următoare.
Este important să știi că vom avea nevoie în permanență să discutăm cu tine sau cu persoanele desemnate de tine atunci când trebuie luate decizii rapide pe anumite scenarii. Deci fii pregătit să comunicăm frecvent.
Află care este situația curentă a websiteului tău
Îți vom cere un minim de informații necesare și vom livra un raport în format pdf.
Afacerea ta are nevoie și de mediul online ca să crească.
Afacerea ta are nevoie și de mediul online ca să crească.
Putem discuta pentru 30 de minute, online sau offline
despre cum poate CRO să îți crească veniturile.
despre cum poate CRO să îți crească veniturile.