optimizare website afacere

Ce este mai exact „SEO”?

SEO înseamnă Optimizarea (paginilor web) pentru motoarele de căutare (optimizare website afacere) – pe scurt, implică toată munca pe care o depuneți pentru ca paginile site-ul dvs. web să se plaseze cât mai sus în motoarele de căutare.

De exemplu, să spunem că dețineți un site web care vinde biciclete. Când cineva caută „cele mai bune biciclete pentru copii” pe Google, doriți ca produsele dvs. să apară în rezultatele căutării, de preferință în partea de sus a primei pagini. Dacă reușiți acest aveți toate șansele de a atrage noi clienți pentru magazinul dumneavoastră.

Rețineți însă că, urmând cele mai bune practici SEO nu este singura modalitate de afișare în partea de sus a paginilor cu rezultate ale motorului de căutare (SERP). Google, Yahoo sau Bing îți vor lua cu plăcere banii și vor afișa reclame „Pay Per Click” în schimbul acestora. După cum spune și numele, de fiecare dată când cineva face clic pe anunțurile dumneavoastră, plătiți motorul de căutare o anumită sumă de bani.

Este destul de ușor să recunoaștem anunțurile, deoarece motoarele de căutare dezvăluie transparent și simplu din punct de vedere vizual ce este un anunț și ce este un rezultat de căutare organic, așa cum puteți vedea mai jos. Textul Ad marchează fiecare anunț de tip PPC.

 

Având în vedere că vreți să înțelegeți beneficiile SEO pentru afacerea dumneavoastră, este important să observați cum se diferențiază campaniile SEO de campaniile de anunțurile plătite, precum și avantajele oferite de ambele opțiuni. În ciuda faptului că suntem o agenție SEO, le spunem mereu clienților că reclamele Pay Per Click pot fi instrumente puternice de marketing și nu ar trebui să se ferească să le folosească (atâta timp cât au bugetul necesar pentru o campanie adecvată).

 

SEO – Organic Click

PPC – Advertising

Pro

Traficul este gratuit 100% (cu excepția cazului în care plătiți o agenție sau freelancer pentru servicii SEO).

În plus, traficul organic tinde să genereze rate de conversii mai bune, pentru că foarte mulți utilizatori de internet preferă rezultatele organice în locul celor plătite.

Atâta timp cât puteți plăti pentru reclamele dvs., site-ul dvs. web

poate apărea în partea de sus a SERP-urile aproape imediat.

Anunțurile plătite sunt personalizabile și dacă sunteți

un bun marketer, ele

pot aduce un ROI uimitor.

Contra

Ca să puteți urma cele mai bune practici SEO

Este nevoie de multă

cercetare și muncă.

Regulile și altgoritmii motoarelor de căutare se schimbă în mod constant, iar competiția este acerbă pentru aproape orice tip de website.

De asemenea, este important să înțelegeți că SEO ia timp pentru a aduce rezultate, chiar dacă faceți totul ca la carte. Poate lua luni sau chiar ani (în domeniile ultra competitive) înainte de a vedea rezultatele așteptate.

Aveți nevoie de un buget semnificativ dacă vă aștepți să vedeți rezultate de business decente și

Randamente pozitive din reclame. În unele industrii sau domenii de afaceri clicurile pot

a costat sute de lei.

Ca regulă, rezultatele campaniilor Pay Per Click nu sunt scalabile similar cu ceea ce oferă SEO. Dacă doriți să generați masiv trafic, aveți nevoie de buget pe măsură și va trebui să cheltuiți (deseori)

mulți bani înaintea de a vedea un ROI.

SEO (optimizare website afacere) este parte a marketingul online, iar una din trăsăturile definitorii comune este faptul că înțeleg puterea de a avea prezență, ca afacere, pe motoarele de căutare. Altfel spus, cu cât este mai ușor ca oamenii să vă găsească, cu atât veți avea mai multe vânzări și o creștere a recunoașterii brandului.

De ce afacerile au nevoie de SEO?

Marketingul / publicitatea tradițională este ”outbound”, ceea ce înseamnă că veți perturba atenția oamenilor pentru a vă comunica mesajul (reclame TV, radio, tipărire și chiar social media).

Traficul generat de motoarele de căutare, înseamnă, de fapt, că oamenii vin către dumneavoastră ceea ce este un avantaj uriaș pentru orice afacere. Utilizatorii caută produse, servicii și răspunsuri specifice și aveți puterea de a-i ajuta. În ceea ce mă privește, nu există nimic mai puternic decât traficul organic din motoarele de căutare atunci când vine vorba de dezvoltarea afacerii dumneavoastră.

Nu trebuie să ne credeți pe cuvânt pentru asta – numerele vorbesc de la sine:

  • 68% din experiențele online încep cu un motor de căutare (BrightEdge)
  • Doar 0.78% din cei care caută pe Google dau click pe un rezultat din pagina 2 de rezultate (Backlinko)
  • 53.3% din tot traficul web provine din căutările organice (BrightEdge)
  • 92.96% din traficul web global provine din Google search, Google Images și Google Maps (Sparktoro)
  • SEO generează 1000%+ mai mult trafic decât social media organică (BrightEdge)

Într-un studiu Hubspot, doar 9% dintre firmele care utilizează marketing de tip inbound combinat cu SEO nu au reușit să obțină ROI. Dacă funcționează pentru 91% dintre companiile din studiu, este foarte probabil să funcționeze și pentru tine.

De exemplu un blog activ este o sursă importantă de clienți și trafic pentru companii, atunci când acest blog este optimizat corespunzător pentru căutare.

Există un milion de lucruri de făcut în calitate de proprietar de afaceri și din această cauză un flux automat și constant de leaduri calificate, cu o rată bună de conversie a acestora în clienți, eliberează extraordinar de mult de timp și resurse pentru dumneavoastră și vă poate duce afacerea la nivelul următor.

Imaginați-vă cât de mult ar putea crește afacerea dvs. dacă ați avea un flux gratuit de clienți care vin pe site-ul dvs. web, zi după zi, lună după lună. Sună prea bine ca să fie adevărat, dar dacă vă puneți serios pe treabă atunci când vine vorba de SEO, investițiile pe care le faceți vor genera venituri mulția ani de acum înainte.

Vreau să fiți entuziasmați de această idee, pentru că drumul care trebuie parcurs când vine vorba de SEO implică multă muncă și răbdare.

Dacă nu aveți o imagine clară a beneficiilor SEO, la un moment dat s-ar putea să începeți să vă întrebați „chiar merită această muncă grea?”

Răspunsul nostru este DA. Un categoric DA.

Author

Bogdan Trandafir